Клієнти Харківської філії «Газмережі» можуть повторно отримати заяви-приєднання
Клієнти Харківської філії «Газмереж», які у липні не отримали заяви-приєднання до договору розподілу газу у свої поштові скриньки, можуть замовити заяву-приєднання.
Для отримання заяви-приєднання власнику газифікованого домоволодіння потрібно звернутись до найближчого центру обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі» з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Якщо у будинку змінився власник, для переоформлення особового рахунку та підписання заяви-приєднання, новому власнику житла знадобиться наступний пакет документів:
- заява на переоформлення особового рахунку
- документ, що посвідчує особу;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру;
- технічний паспорт на помешкання;
- документ, що підтверджує право власності (користування) на житло;
- довідка про склад сім'ї.
За наявності необхідних документів процес переоформлення особового рахунку займає близько 30 хвилин.
Якщо власник тимчасово не мешкає у своєму домоволодінні але його будинок підключений до газорозподільної системи, споживач може замовити заяву-приєднання до договору розподілу природного газу на свою електронну пошту.
Для цього:
- Відправити запит (у довільній формі) на отримання заяви-приєднання у центр обслуговування клієнтів
Дергачівський ЦОК contactDER.kh@grmu.com.ua
Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua
Красноградський ЦОК contactKRA.kh@grmu.com.ua
Куп’янський ЦОК contactKUP.kh@grmu.com.ua
Мереф’янський ЦОК contactMER.kh@grmu.com.ua
Чугуївський ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua
- Додати до запиту копію паспорту та ідентифікаційного коду
- Підписати отриману заяву-приєднання та повернути на електронну адресу центру обслуговування.