НОВА СОЦІАЛЬНА ТРАНСПОРТНА ПОСЛУГА ДЛЯ МАЛОМОБІЛЬНИХ ОСІБ
Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації інформує, що з 14 червня 2021 року для мешканців Харківської області розпочинає роботу нова соціальна транспортна послуга. Маломобільні особи отримують можливість безкоштовно пересуватися по території Харківської області на спеціалізованих автомобілях, які обладнані підйомником або пандусом для крісла колісного.
Право користуватися соціальними транспортними послугами надається:
- особам, яким встановлено І або ІІ групу інвалідності, мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються за допомогою засобів реабілітації, зокрема, крісел колісних;
- дітям з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату у супроводі одного дорослого;
- іншим особам, які пересуваються за допомогою засобів реабілітації для пересування.
Маломобільні мешканці області зможуть отримати соціальну транспортну послугу для відвідування соціальних, медичних, реабілітаційних, адміністративних установ та закладів, в тому числі санаторно-курортних, культурних, учбових установ, судів, майстерень, протезно-ортопедичних підприємств, вокзалів, рекреаційних зон, культурно-масових та спортивних заходів. Кількість поїздок для кожної особи складає до 6 поїздок на місяць, невикористані поїздки не переносяться на наступний місяць. Компенсація за невикористані поїздки не відшкодовується.
Поїздки здійснюються по території міста Харкова та між населеними пунктами Харківської області та надаються особам на безоплатній основі цілодобово у робочі дні (у вихідні та святкові дні в разі потреби) за їх попередньою заявкою по телефону.
Отримати детальну інформацію та замовити послугу можливо за телефоном диспетчерської служби з 8.00 до 20.00 щоденно без вихідних: 067-822-40-84, 050-425-17-65.
Організація надання соціальної транспортної послуги здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Громадською організацією інвалідів «Креавита» в рамках реалізації проекту «Пілотна модель соціальної транспортної послуги для жителів Харківської області».