Вільхівська сільська рада

Харківська область, Харківський район

УВАГА! Розпочато оновлення інформації Реєстру територіальної громади. Просимо Вас звернутися до спеціалістів з реєстрації місця проживання та ведення реєстру

Дата: 02.09.2021 08:00
Кількість переглядів: 354

Реєстр  територіальної громади (далі РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на  території Вільхівської сільської ради. Основним завданням сьогодні є наповнення РТГ актуальною інформацією.

Це надасть можливість перевірити нашими спеціалістами з реєстрації місця проживання та ведення реєстру факт реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання особи за адресою в межах обслуговування Реєстру, адже часто для отримання тієї чи іншої послуги потрібно отримати паперовий документ про підтвердження місця реєстрації. Наприклад, для таких послуг:

- видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв'язку з втратою;

- виплата пенсій, соціальних допомог, голосування на виборах;

- реєстрація в якості фізичної особи підприємця;

- здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо.

Для оновлення, внесення чи уточнення інформації в Реєстрі територіальної громади просимо Вас  звернутись до:

 Спеціаліста І категорії  з реєстрації місця проживання

та ведення реєстру

Кірнос  Юлії Олександрівни:

  • Понеділок  з 9.00 до 16.00 (обідня перерва з 12:00 до 12:45)

за адресою: сел. Кулиничи вул. Сьомої Гвардійської Армії, 14.

  • Вівторок- п`ятниця  з 9.00 до 15.00(обідня перерва з 12:00 до 12:45)

 за адресою: с.Мала Рогань, вул. Покровська, 10.

Інспектора з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру

Ільящук Ольги Дмитрівни:

  • Вівторок та п`ятниця з 9.00 до 15.00 (обідня перерва з 12:00 до 12:45)

за адресою: с. Вільхівка , вул. Центральна, 1.

При собі мати оригінали  таких документів:

паспорта громадянина України;

• документа про присвоєння ідентифікаційного номера;

• свідоцтва про народження (дітям до 14-ти років);

• свідоцтва про шлюб (за наявності);

• правовстановлюючих документів на житло;

• будинкової книги (за наявності);

• документа, що посвідчує особу представника;

• документа, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.

 

На основі поданих документів, до Реєстру буде внесена наступна інформація:

- прізвище, ім’я (усі власні імена), по батькові;

- дата та місце народження;

- відомості про громадянство;

- місце проживання/перебування;

- дата реєстрації місця проживання;

- інформація про попереднє місце проживання;

- дата зняття з реєстрації місця проживання;

- унікальний номер запису в Реєстрі (якщо така інформація внесена до паспорта громадянина України);

- прізвище, ім’я та по батькові представника (якщо він діє від імені особи) та відомості про документ, що посвідчує повноваження представника, тощо.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь